SNACKBAR DE FAUNA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1189 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar de Fauna. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 21:14 Top hoor. Alles lekker en mooi in de bezorgtijd
19 jun 2026 om 22:29 Was heerlijk goed warm en precies op tijd .
15 jun 2026 om 17:51 Eerste keer besteld ! Is een aanrader en gaan zeker weer bestellen daar
14 jun 2026 om 17:37 wonton soep is heerlijk
12 jun 2026 om 17:34 Heerlijk eten
31 mei 2026 om 19:26 helaas duurde het erg lang voor de bestelling er was. het eten was niet meer warm.
31 mei 2026 om 18:12 Alles was er supersnel, vriendelijke bezorger! . Ze letten goed op de opmerkingen die je erbij zet (voor ons alles saus apart, bami geen prei, dus nogal wat instructies). Alles was perfect, lekker en kwam goed heet aan. 10+ van ons!
30 mei 2026 om 17:09 Indische loempia heerlijk. goed gevuld en lekker krokant. Nassi niks mis mee. koe koe kai uitermate teleurstellend. saus en balletjes in 1 bak. geen fruit stukjes en balletjes taai. wel meer dan genoeg.
29 mei 2026 om 20:53 perfect
29 mei 2026 om 18:32 Lekker
29 mei 2026 om 13:31 Zoals altijd heerlijk en goed verzorgd, ook de bezorgster is vriendelijk en beleefd. Topper Ga al mijn vrienden en kennissen "Snackbar Fauna" aanbevelen...
25 mei 2026 om 8:17 Eten was heerlijk, bezorging heel slecht